Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Multi Repair

1. Begrippen

1.1 Multi Repair hierna: "Multi Repair" is gecreëerd met als doel het repareren van kapotte smartphones, tablets, computers, laptops, e-readers en game consoles.
1.2 In deze algemene voorwaarden wordt onder Multi Repair mede begrepen alle in haar dienst zijnde werknemers.
1.3 In deze algemene voorwaarden wordt onder Klant verstaan: een natuurlijk of rechtspersoon die gebruik maakt van de Diensten van Multi Repair.
1.4 In deze algemene voorwaarden wordt onder Diensten verstaan: de door Multi Repair uitgevoerde werkzaamheden zoals maar niet uitsluitend het repareren van Producten en het afhalen of bezorgen van deze Producten.
1.5 In deze algemene voorwaarden wordt onder Producten verstaan: door Klanten ter reparatie afgegeven apparatuur zoals maar niet uitsluitend smartphones, tablets, computers, laptops, e-readers en game consoles.
1.6 In deze algemene voorwaarden wordt onder Originele onderdelen verstaan: zowel nieuwe originele onderdelen als onderdelen gehaald uit originele apparatuur.
1.7 In deze algemene voorwaarden wordt onder Website verstaan: www.multi-repair.nl.

2. Toepasselijkheid van deze voorwaarden

2.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle Klanten van Multi Repair. 
2.2 Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk met Multi Repair overeen zijn gekomen.

3. Overeenkomst

3.1 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat een offerte of aanbod van Multi Repair door de Klant wordt geaccepteerd.
3.2 Indien er door omstandigheden onbekend ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst meerwerk verricht dient te worden, is Multi Repair gerechtigd deze kosten aan de Klant in rekening te brengen. De klant kan indien deze bezwaar heeft, de nog niet uitgevoerde werkzaamheden annuleren. Klant is gehouden de tot dusver uitgevoerde werkzaamheden van Multi Repair aan hun Product te vergoeden.
3.3 Indien een Klant de Opdracht wenst te annuleren, kan dit alleen voor het deel van de werkzaamheden die nog niet zijn verricht.

4. Uitvoering van Diensten

4.1 Klanten met een afspraak gaan voor op Klanten zonder afspraak.
4.2 Bij afgifte van het Product vraagt Multi Repair om de toegangscode om bepaalde functies te testen. Indien een klant deze toegangscode geeft, geeft hij daarmee toestemming om Multi Repair gebruik te laten maken van deze code om functies te testen. De klant is NIET verplicht om de toegangscode af te geven om zijn of haar toestel te laten repareren.
4.3 Multi Repair heeft het recht het Product terug te zetten naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen.
4.4 De Klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste gegevens aan Multi Repair.
4.5 Multi Repair probeert voor haar reparaties gebruik te maken van Originele onderdelen, lukt dit niet dan wordt er gebruik gemaakt van onderdelen van de hoogst haalbare kwaliteit.
4.6 Multi Repair heeft het recht derden in te schakelen bij het uitvoeren van haar Diensten.
4.7 Multi Repair probeert veel voorkomende reparaties binnen 30 minuten uit te voeren.
4.8 Indien het Product niet binnen een week wordt opgehaald wordt de Klant hier op geattendeerd.
Als het Product na 30 dagen nog niet is opgehaald gaat het eigendom over op Multi Repair.

5. Garantie, kosten en betaling

5.1 Na reparatie door Multi Repair heeft de klant 3 maanden garantie op de werking van het bij reparatie gemonteerde onderdeel. Deze garantie geldt niet voor barsten in het glas of lcd en andere val-, stoot-, druk-, water-, of zichtbare gebruikersschade.
5.2 Hoewel Multi Repair gebruik maakt van de hoogste kwaliteit onderdelen, kan Multi Repair niet garanderen dat de fabrieksgarantie op het product geldig blijft.
5.3 Indien het niet lukt om het Product te repareren hoeft de Klant hier niet voor te betalen. In het geval van waterschade worden er wel onderzoekskosten in rekening gebracht.
5.4 De kosten voor reparatie zijn de kosten zoals weergegeven op de Website van Multi Repair. Prijswijzigingen en fouten voorbehouden. Multi Repair behoudt zich het recht voor om prijzen aan te passen in het geval van fouten of wijzigingen in de kosten van materialen en diensten.
5.5 Deze kosten dienen door Klanten in de winkel direct te worden voldaan bij het ophalen van het Product. Zakelijke Klanten kunnen betalen op rekening.
5.6 Apparaten die door de fabrikant waterdicht worden geproduceerd kunnen na een reparatie deze waterdichtheid verliezen. Na een reparatie is Multi Repair niet aansprakelijk voor de waterdichtheid van een toestel. 
5.7 Op aanschaf van een tweedehands-toestel bieden wij 3 maanden garantie.
5.8 Accessoires die zijn aangeschaft, kunnen binnen een week worden geruild, tenzij hierover een afspraak is gemaakt voor een latere datum.

6. Aansprakelijkheid

6.1 Multi Repair heeft slechts een inspanningsverplichting ten opzichte van de Klant. Multi Repair kan dan ook nooit aansprakelijk worden gesteld voor het niet behalen van het gewenste resultaat.
6.2 Indien Multi Repair toch aansprakelijk wordt gehouden, zal Multi Repair uitsluitend aansprakelijk zijn voor directe schade die daadwerkelijk door de Klant is opgelopen, betaald of geleden vanwege een aantoonbaar tekortschieten van onze verplichtingen met betrekking tot onze Diensten en deze is beperkt tot maximaal de factuurwaarde voor de reparatie van het Product.
6.3 Alle aanspraken van de Klant wegens tekortschieten aan de zijde van Multi Repair vervallen indien deze niet schriftelijk en gemotiveerd zijn gemeld bij Multi Repair binnen een termijn van veertien (14) dagen, nadat de Klant bekend was of redelijkerwijs bekend kon zijn met de feiten waarop hij zijn aanspraken baseert.
6.4 Multi Repair is nimmer aansprakelijk voor het verlies van data.
6.5 Multi Repair is niet aansprakelijk voor schade aan Producten ontstaan door een overmachtssituatie waaronder maar niet uitsluitend wordt verstaan inbraak, lekkage, brand en overstroming.
6.6 Multi Repair zal zich adequaat verzekeren en verzekerd houden tegen de in artikel
6.5 genoemde schade. Multi Repair zal de van de verzekering ontvangen schadevergoeding pro rato ter vergoeding uitkeren aan de Klant.
6.7 In geval van totaal verlies van een Product wordt de dagwaarde van dit Product gehanteerd en wordt op dezelfde wijze als in artikel
6.6 vergoed tot een maximum van 250 Euro. In geen geval is Multi Repair gehouden het Product in zijn geheel te vervangen.
6.8 Multi Repair is niet aansprakelijk voor onvoorziene defecten die tijdens de reparatie pas zichtbaar worden of vervolgschade die optreedt door een defect onderdeel tijdens het repareren hiervan. Multi Repair zal altijd naar een passende oplossing kijken met de klant.

7. Identiteit

7.1 Multi Repair is in de KvK geregistreerd onder nummer 63411105. Verder is Multi Repair statutair gevestigd aan het adres De Middend 86a, 1611KT te Bovenkarspel.
7.2 Multi Repair is per e-mail en telefonisch te bereiken via info@multi-repair.nl. | +31 644486999

8. Toepasselijk recht en bevoegde rechter

8.1 Op de rechtsverhouding tussen Multi Repair en haar Klanten is Nederlands recht van toepassing.
8.2 Alle geschillen die tussen Multi Repair en haar Klanten mochten ontstaan worden beslecht door de bevoegde rechter van het Arrondissement Alkmaar.

Copyright 2025 – Multi Repair